Måndag

Hejhå!

Är det bara jag som inte kan låta bli att bli alldeles varm inombords varje gång jag går ut genom dörren och ser hur marken redan är överfylld med snö som inte slutar falla? Hoppas det kommer mer, mer, mer!

Nä nu ska jag inte tjata ut er med en massa snö-tjat. Dagarna rullar på här. Snart är det jullov och det behövs verkligen kan jag säga! Så mycket stress nu på slutet. Att lärarna aldrig lär sig, alla lägger alltid allt de sista veckorna. Kan de inte sprida ut det lite? Jag menar, vi hade typ inte ett enda prov de första veckorna och nu, pang! kommer allt. Antar att det är så för alla, men jag är inte på humör idag och klagar bara på allt. Förlåt!

Nu ska jag nog ta och lägga mig. Får skita i allt som jag egentligen skulle hunnit med idag men inte hann. Lägga undan alla tankar på sveriges 1700-tal, Carl Michael Bellman, idottsläxan och bildskisser. Vill inte bry mig. Orkar inte bry mig. Tänker bara på annat och kan inte konsentrera mig, då kan jag lika gärna skita i det. Hejhå vad positiv jag är! Får gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar upp på ett bättre humör ;)

Godnatt! Sov sött och ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0