Skogspromenad och jul på liseberg





Heej! Allt bra? <3

Söndag idag och skolan börjar imorgon, har ni haft en bra helg? Det har jag! Eller det har väll varit både och, men det bra väger upp det negativa. Så de så. :)

Igår var jag, Amanda, Josenfin, Ingrid, Hampus och hans kompisar på jul på Liseberg. Gud vad mysigt det är där på vintern! :D Att bara gå runt där och bara vara räcker liksom gott och väl. Sen hade de djur där också, de små grisarna var bara för söta! Jag ville bara hoppa in in deras inhägnad och krama dem, hihi! Annars blev det middag på Burger King (där det var så fullt att vi fick sitta i varandras knän för att få plats!), spelhallen, godis och gasten. Som inte alls var så läskig som jag kom ihåg den! Stod liksom med världens ångest vid ingången och visste inte om jag skulle våga. Men så kom det en liten tjej på typ 6 år som bara gick rakt in, då hade jag liksom inget val längre. xD Men jag hade oroat mig i onödan, inte läskigt alls ju :( När de stängde ville Hampus och hans kompisar att vi skulle följa med till ett annat ställe (fatta aldrig vart det var :P) men då ville Ingrid åka hem så vi gjorde det. Kul hade vi i alla fall :)

Idag var jag och pappa på skogspromenad (kolla bilderna!). Jag älskar skogpromenader! Det är något jag saknar hos mamma i stan! Men bara man får någon liten skogspromenad här och där är det ingen fara :)


Kommentarer
Postat av: madde

sv: hihi nice! Du är grymt duktigt du♥

2010-12-06 @ 16:14:41
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: pillpill

Lugnt tjejen! åh ja vill också gå på julmys på liseberg

2010-12-06 @ 20:27:51
URL: http://pillpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0