Grattis Hampus!!

Igår var ingen vanlig dag, för det var Hampus 18-årsdag! Nää, inte riktigt, han fyllde år för två veckor sedan men han har varit bortrest så vi fick helt enkelt vänta tills igår innan vi fick fira han. 

Jag, Ingrid och Amanda bjöd honom i alla fall på världens mysigaste italienska restaurang! Vi åt vitlöksbröd med tomatjosan (hehe det stod så i menyn :P ) till förrätt och sedan goda pstarätter. Synd att man inte bor i Italien för italiensk mat är ju bland det godaste som finns.  Tänk bara mozarella, oliver, god pasta och parmaskinka!

Efter det gick vi alla fall hem till mig. Jag hade bakat kladdkaka och Ingrid hade med sig choklad, hallon och grädde, så vi slängde ihop allt till en jättegod tårta. Vi hade glömt tårtljus men jag hittade ett litet kaninljus längst in i ett skåp hemma. Så han fick i alla fall ett ljus, ett gulligt ett dessutom :D

Och Hampus, ännu en gång, grattis!! <3


Tårtan! Jag började lägga halln sådär runt tårtan men sen tyckte Ingrid och Amanda att det blev fult så jag fick inte göra klart, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0