GOTT NYTT ÅR!

Jag vet att jag varit kass på att uppdatera det senaste men jag har inte haft någonting att skriva och då är det lika bra att hålla tyst :P

Hoppas i alla fall att ni haft en grym nyårsafton! Det hade i alla fall jag, var hemma hos Bella på nyårsfest :) Det blev mycket prat, Wiispelande och pulka mitt i natten. Och mycket mat! Det känns som om jag fortfarande är mätt efter chokladfontänen, haha. Vi sov över där och idag låg vi i deras soffa och kollade på TV hela dagen. Är det bara i vår släkt som vi alltid kollar på "Trollkarlen från Oz" på nyårsdagen? Vi kom i alla fall hem för en liten stund sen bara och nu kollar jag på "Mamma Mia" medans mamma gör äggost.

Nu är det i alla fall 2011 och vad konstigt det känns. Tiden går alldeles för fort. Liksom jag börjar trean och fyller 18 i år?! Aja, hoppas att ni har haft ett riktigt bra 2010 och att 2011 blir mins lika bra! Gott nytt år! :D


(Bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0