Ny kamera!

Igår skrev jag ju i bloggen att jag så gärna skulle vilja ha en kamera och vet ni? Pappa har varit och hälsat på våra släktingar i Portugal (han kommer därifrån så alla våra släktingar på hans sida bor där) och hans bror hade en kamera över så han undrade om pappa visste någon som ville ha en kamera, och det visste han ju! Så när jag träffade pappa idag fick jag en digitalkamera! Visst, det är säkert inte det finaste och bästa kameran eftersom han bara gav bort den men det dugar gott och väl till mig. Jag blev skitglad!

Vet ni en annan grej också? Jag har inte riktigt viljat köpa kläder och sånt från internet eftersom det så lätt kan bli fel plus att jag helst vill prova kläder och skor innan jag köper det, passar det inte så blir det ju så krångligt! Men så hittade jag världens finaste skor (jag älskar skor!) på New Looks hemsida och jag blev helt kär så jag kunde inte låta bli att beställa dem! Hoppas bara att de är lika fina i verkligheten som på bilden. De skulle komma om 5-7 arbetsdagar så då får jag se! :D

Annars har jag faktikst inte gjort så mycket idag. Eller det var meningen att jag skulle ha fullt upp men allt krångla så det blev inte av tillslut. Men jag var på jympapass i alla fall, det blev inte jätte lyckat direkt.. Jag brukar alltid gå på medel men nu hamnade vi på bas och det var inte kul! Jättesegt och tråkigt och när det är tråkigt blir det ju lätt att man börjar slarva, vilket jag gjorde :P Men lite skönt var det i alla fall!

Oj vad långt inlägg det blev nu.. Men den bara blir så, hihi! Men nu ska jag nog försöka få Joanna att vilja spela just dance med mig. Det kommer hon säkert inte vilja så det kommer väll bli att vi glor på någon film istället. Fast det är ju mysigt det med :)

Ha det så bra, kram! <3

Kommentarer
Postat av: Melina

Svar : hej tack =)) din blogg är också fin :D

2011-01-05 @ 22:06:01
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-05 @ 22:16:57
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

reagerar? nog reagerade jag ska ta jag ta och säga dig.. Låg på marken och hade skiit ont :( men det är bättre nu =)

2011-01-05 @ 22:28:27
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Ollieee

sv; tack, det var det! :) vad gör du? :)



roligt med en ny kamera!! :D

2011-01-05 @ 22:49:49
URL: http://ollieee.blogg.se/
Postat av: bella

det gör du nog rätt i :D

2011-01-05 @ 22:56:24
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0