Nu var det ett tag sedan...

Heej!

Det var riktigt länge sedan jag uppdaterade här nu... Har haft otroligt mycket att göra och då blir det ju inte att man tar sig tid för det... Tråkigt för det är kul, men aja. Snart sommarlov och allt skolarbete är klart så nu kan man äntligen slappna av från skolan i alla fall, härligt!

Gud vilket underbart sommarväder och gud vilken härlig sommardag jag haft idag! Älskar värme och sol, blir så glad då :). I alla fall, först var jag på Frölunda Torg med pappa och Joanna och fixade några saker och åt lunch. Sedan åkte jag, Ingrid, Amanda och Josse in till stan. Vi promenerade runt lite, köpte med oss jordgubbar och lite annat och satte oss i Slottskogen och bara njöt av solen och prata. Det var vi inte direkt ensamma med att göra, herregud vad mycket folk det är i Slottskogen så fort det blir fint väder! Vid sextiden mötte jag upp pappa och Joanna igen och så gick vi på bio. "Water for Elephants" vilken var riktigt bra faktiskt, se den! :D

Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka lägga mig tidigt ikväll. Börjar bli riktigt förkyld och imorgon ska jag till hårsalongen "ENVY" och vara hårmodell för dem (iiiih, läskigt! :P) och då vill man ju inte vara helt död ;)

Ha en riktigt bra kväll, kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0