Kulturkalas och gamla teckningar

Idag var jag och hälsade på Felicia som jobbar på kulturkalaset! Det var så kul så :) Det var någon standup-kock som snackade om hur man skulle äta mer ekologiskt men han var så flummig att man knappt fattade vad han sa ;) hehe

Men i alla fall, sen när jag kom hem skulle jag leta reda på mina färgpennor som jag inte inte avänt på flera år (jag använder alltid bara blyerts om jag får välja själv men jag tänkte att det kankse skulle vara bra om jag börjar variera mig lite mer ;) ) och vad hittar jag inte då? Jo, ett teckningsblock från 2006! hihi det var jättekul att titta i det så tänkte att jag skulle lägga ut några av bilderna här, så de här bilderna gjorde jag för fyra år sedan ;)

        

  


 En röd häst med blå man som dricker grönt vatten, ja varför inte? ;)


Kommentarer
Postat av: hon med pinnarna (felicia)

OMG! OMG! I LÖÖÖÖVE THE HORSE! and the hugging monkeys! and those flowers! and the squirrel are so cute!

jag måste sluta med engelskan...><,

2010-08-11 @ 23:41:28
URL: http://blommigkaffekopp.blogg.se/
Postat av: stephany

:D hehe grön vatten kan vara ocksö gööött!!!

2010-08-12 @ 01:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0