Trött!

Heej! :D 

Jag har varit sämst på att uppdatera det senaste men det kan det bli ändring på ;)

Idag har jag varit skittrött hela dagen! vi har inte ens gått i skolan i en vecka (vi började förra onsdagan) och jag är redan helt slut... undra hur trött jag kommer vara i slutet av terminen då, hahah. Tur att jag har New York-resan om två veckor att se fram emot. Och att jag har världens bästa klasskompisar som gör skolan kul!

Men jag har faktiskt hunnit med en hel del idag ändå ;) Först var det ju skolan såklart och det var lite segt idag eftersom vi inte hade en enda estet-lektion! Bara svenska engelska och matte, plus att vi börjar klockan åtta och då måste jag gå upp kvar i sex på morgonen..
Men efter skolan var jag och Amanda på stan ett tag. Jag försökte hitta något på H&M eftersom jag har massa rabatter och 100 kronor att köpa för där, men bara för att man vill hitta något så gör man självklart inte det! Det är alltid så, haha. Efter det så var jag och mamma på en visning av en lägenhet som är likdan som den vi har köpt men de har gjort om den precis så som vi hade tänkt göra om vår så vi skulle det och se hur det såg ut. Och det var jätte fint! Så det kommer nog bli jätte bra :) Bara typ två månader kvar tills vi flyttar nu ;)
Efter detta (ohja, vi hann allt med mycket idag ;) ) var jag på Frölunda och 421 och köpte världens mysigaste tofflor! Vita, fluffiga och varma :D Köpte även en jacka och en bikini. Bikinin passar perfekt för imorgon då jag och Amanda ska åka och bada! :D

Hahah vad jag tjatar! Men jag fick bara världens blogg-lust nu efter att typ inte bloggat på en vecka ;) hihi
Men ha det så bra och godnatt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0