Vampire Suck och Darin

I onsdags var jag, Bella, Joanna och Andreas och såg filmen "Vampire Suck" på bio! Det var jätte kul och filmen var väl.... bra. Hahah man vet seriöst inte vad man ska säga om den.. Den var heeelt sjuk! Det var en skämtfilm om Twilight-filmerna och de hade lyckats pricka in exakt det som jag själv hade irriterat mig på i de riktiga filmerna, så allt var helt klockrent! En nackdel är ju att det kommer bli väldigt svårt att ta Twilght-filmerna seriöst eften den här filmen.. Men äh, kul var den ju! Och jag skulle allt kunna tänka mig se den igen. ;) (Feeliciaa!! ;) )

Sedan igår var jag och Amanda inne i stan för att gå på Darin-singering ;) Det var jätte kul och Darin var lika snäll (och söt tihi ;) ) som vanligt. :) Det är ganska skönt att det inte är lika hysteriskt runt honom längre. Det kommer typ lika mycket folk till singeringar, konserter och sånt men det är inte så att alla gör vad som helst för att få en så bra plats som möjligt eller stå längst fram i kön till en singering. Det kunde faktiskt bli lite väl mycket ibland... ;P

Annars har jag nästan inte gjort någonting, det är nästan som man längtar till skolan börjar nu.. Då får man i alla fall något gjort på dagarna. Fast jag lovar att så fort det har gått en vecka in på terminen kommer jag längta tills nästa lov ;)

Men aja, ha det så bra!! /Nicole


Kommentarer
Postat av: HANNAS - Bli veckans blogg!

Hej :D allt bra med dig?

2010-08-20 @ 17:56:15
URL: http://hannas.nu
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-20 @ 22:45:07
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0