Skolavslutning i 9an

Är inne på familjens dator eftersom har slut på battrier och jag orkar inte ladda :P
Men i alla fall så är det så kul ibland för den här datorn är alldeles full med gamla bilder! Så nu hittade jag massa gamla bilder från skolavslutningen i nian. Jag kommer verkligen ihåg den dagen! Det var liksom så stort. Vi hade låg, mellan och högstadiet i samma skola, dessutom hade jag bott i Eklanda i hela mitt liv. Så även om jag var så trött på  Eklanda skolan så jag kunde spy och bara ville bort där ifrån så var det en sån trygghet! Jag trodde jag skulle sakna det. Men så fel jag hade! Jag har inte saknat min gamla klass en sekund. Dessutom har jag världens bästa klass på Schillerska nu :) <3

Här är en bild på Amanda, mig, Ingrid och Josefin när vi gick ut nian för två sommrar sen. Hihi, vi ser så små ut :) Och jag kommer ihåg mitt hår där som längre! :P



Nu måste jag ta och plugga lite till vårt idrottsprov till imorogn, bara gå genom allt en sista gång. Sen får jag väll ta tag i alla 258953953 andra saker som måste göras.. Ush! Jag vill ha jul nu. Jullov! Och jag ska inte plugga någonting på hela julen, så det så :) 


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Hejhej!

Allting bra med dig idag då? Hoppas det :)

Hitta på annars idag?

Ha det så bra!

2010-12-08 @ 12:18:44
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0