Kaninungar

Idag har jag bara stressat runt hela tiden. Mamma har dammiddag med hennes kompisar nu och imorse såg det ut som kriget här! Så idag har vi städat hela dagen.. Sen skulle jag och mamma ut på stan en stund, men helvete vad kallt det var!  Vi hade tänkt promenera ner men det var så kallt att vi sket i det och åkte spårvagn istället :P

Nu gör jag typ ingenting. Bara väntar på att klockan ska bli kvart över nio för då ska bege mig ut i kylan igen för att träffa Amanda och Ingrid på stan :) Men får fan ta på mig femtioelva tröjor xD

Jag hittade bilder från när våra kaniner fick ungar nyss. Gud vad jag saknar det! Var så kul att följa de små liven :) De fick tre ungar, fast kunde bara behålla en. Vi var tvugna att sälja två eftersom vi inte kunde ta hand fem kaniner.. Jag saknar dem, men de fick det säkert jättebra i sina nya hem. De var så söta! Kolla bara bilderna.





Såå små! Kolla bara sista bilden. Kom ihåg när hittade dem. Hade ingen aning om att vår kanin var gravid, vi hade ju kastrerat hanen (tydligen försent :P ). Det var i alla fall innan skolan en dag. Jag hade skitbråttom och skulle bara ge kaninerna mat.. Så såg jag att det var något som rörde sig i halmen, och så hittade jag tre små kaninungar! Ropade på mamma som fick värsta chocken :P Skitkul var det i alla fall att ta hand om dem!

Nu ropar mamma att det är mat, ha det så bra allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jäte kul, sj

2010-11-27 @ 21:43:12
URL: http://samralong.blogg.se/
Postat av: Felicia & Michelle

hej!

Är du intresserad av välgörenhet?

Vi behöver DIN hjälp!

Vi håller på att fixa en konsert till förmån av hjärt&lungfonden.

KOnserten kommer vara i folkets hus i landskrona den 26/2 2011

Kanske du vill vara lite generös och hjälpa oss att hjälpa andra?

Köpa ett smycke för 75:- eller bara bidra med en 10 till vårt konto!

det betydet extremt mycket om du vill hjälpa oss!



Kram

2010-11-27 @ 23:02:21
URL: http://theyouthcharity.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

aw så söta kaniner :)

okej hoppas du får en trevlig kväll med dina vänner :) jag var hos mina föräldrar o åt middag, blev fläskfilé planka o film o snart kommer min pojkvän hem till mig :)

2010-11-27 @ 23:07:05
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: anna stranne

gud va söta!

ha en bra dag :)

2010-11-28 @ 09:46:57
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: alice

Gu va söta kaniner asså!!!!<3



SV: Tack, är så jävla glad!!:D

2010-11-30 @ 19:09:50
URL: http://aliceinthewonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0