Botaniska

Hejhopp! Allt bra med er? Med mig är det toppen!

Idag träffade jag Ingrid och Josefin för att ta en promenad i Botaniska trädgården, det är ju så fint där! Speciellt nu på vintern då det typ är helt folktomt. Då kan det nästan, nääästan kännas som skogen ^^

Vi var i alla fall där i ungefär en timme innan Ingrid skulle iväg så vi följde henne till spårvagnen. Eftersom jag och Josse hade ingen lust att trängas på någon spårvagn gick vi hem istället. På vägen kom vi på att det skulle vara otroligt gott med fruktsallad och eftersom vi bestämt skulle ha mango i fick vi gå via Landala och köpa. Sen var vi bara tvugna att gå förbi pulkabacken på vägen hem.. Det slutade med att vi var ute på en tretimmars-promenad, minst! Men det var bara härligt, fast jäkligt kallt! I slutet var mina tår så kalla att det gjorde ont. Men vi värmde oss med massa te när vi kom in i värmen, och åt en otroligt god fruktsallad såklart ;)

Jag tog lite bilder i Botaniska! Med mobilen då... Ååh vad jag skulle vilja ha en riktigt bra kamera! Mobilbilder är väll inte alltid de bästa liksom ;P



Nu hade jag tänkt göra te, typ femte koppen idag:P Men det var så kallt ute och te är gott. Sen ska jag nog se en riktigt bra film också!

Ha det så bra! <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh så mysigt det ser ut :D

2011-01-05 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0