Badminton

Hej! Allt bra med er?

Jag kom nyss hem, har varit och spelat badminton med Anna-lisa och Stephany, riktigt kul! :)

Nu sitter jag här ensam hemma. Mamma och Joanna drog iväg på gymnasiemässa direkt när jag kom hem, det är ju dags för Joanna att välja gymnasium nu. Det är så svårt det där med gymnasium, att veta att man väljer rätt och så. Jag kom ihåg att jag var jätte orolig över att jag skulle välja fel och inte trivas. Men jag oroade mig helt i onödan, jag kunde inte hamnat i en bättre klass! :)

Jag håller på att samla kraft för att orka packa upp alla flyttkartonger och fixa garoben, det ser ut som ett bombnedslag hemma hos oss nu! Inne på mitt rum ligger det grejer över hela golvet. Dessutom ligger inte ens mina kläder i låderna längre eftersom jag inte hittade mina idrottskläder imorse och bara kastade ut allt på golvet.. Jag hittade de i alla fall tillslut! De låg i lådan längst in underst i ena hörnet, haha!

Nää, nu får jag ta och göra lite nytta! Ha det så bra <3
Kram! Nicole

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: hehe okej :)

2010-11-10 @ 18:57:39
URL: http://thewayup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0