Faaaaan, mina skor!

Jag älskar skor! Jag vet inte hur många gånger jag har satt "sko-stopp" på mig själv för att jag inte ska köpa fler.. Men så har man ju sina favoritskor som man alltid trivs i och som alltid funkar. I mitt fall ett par boots som jag köpte för något år sedan. Men vet ni? Idag när jag och mamma var på friskis lämnade jag dem i skohyllan.. Mamma tog med sig sina skor och frågade om jag verkligen inte skulle ta med mina med men jag har alltid lämnat dem där och det har alltid gått hur bra som helst. Dessutom var vi sena och hade skitbråttom (som vanligt :P) så jag lät dem stå kvar. Men när vi tränat klart och jag skulle hämta dem så är de borta, de finns ingenstans och då det är fan någon som har snott dem! Alltså jag fattar inte, varför sno någons skitiga skor på friskis? Hut tänker folk? Hur kan de med att göra så? Det värsta är att jag var sååå nära på att ta med dem men sket i det i sista stund! Jag vill ha tillbaka mina skor.. Eftersom de var köpta förra året så finns de antagligen inte kvar i affären, plus att de var skitdyra..

Jag kommer i alla fall alltid ta med mina skor från och med nu, blir så trött på att det är några som ska förstöra. Ska man inte ens kunna lämna sina skor i en skohylla längre. Det är ju inte direkt så att den står precis vid entrén utan nere i omklädningsrummen så man måste dra kortet och allt för att komma ner dit.

Aja, jag får väll leta upp ett par nya favoritskor.. Det är ju ändå rätt så mycket rea på vinterboots nu. Eller så ska jag kanske köpa ett par dr martens? De är ju så snygga! Men faaaan, jag vill ha tillbaka mina skor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0