GP

Idag är jag med i tidningen! Eller aa.. Mitt hår och min arm är det i alla fall ;) Artikeln på bilden kommer från dagens GP och handlar om att vår bildlärare länge har försökt få tillstånd att måla på elhusen utanför vår skola (Schillerska gymnasiet), och nu har hon äntligen fått det! Vi fick alltså måla upp schabloner (stavas det så?) på ett av husen för några veckor sedan, riktigt kul! Jag gillar när folk har sådana här idéer och verkligen tar tag och kämpar för att få igenom det. Som vår bildlärare då, hon har kämpat för att få måla på de där husen i flera år och nu i vår fick hon äntligen tillstånd. Snyggt blev det ju också :)

Annars idag... På förmiddagen tog jag det mest lugnt och sen träffade jag Josefin och Ingrid för att köpa födelsedagspresent till Amanda. Hon fyllde år för ett bra tag sen men eftersom alla hade sjuukt mycket att göra under den veckan hann vi aldrig fixa något.. Menmen, bättre sent än aldrig. Dessutom blev den här presenten grym! :D Vi kollade även runt i stan, fika och så efteråt. Jag försökte hitta shorts men det finns ju ingenstans! Allt är bara kvar i storlekar över 38 och det kan ju inte ja ha... Jag behöver 34! Eller allra helst 32.. Aja, jag får väll leta vidare då.. Någonstans måste det ju finnas!

Efter stan åkte jag hem och lagade middag med pappa. Sen dess har jag bara kollat på TV och så.. Ska nog ta och gå och lägga mig nu. Ska på Felicias syrras bröllop (iihh, älskar bröllop!!)  och hjälpa till imorgon och då vill jag ju inte vara helt slut!

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: idagabrielsson - mode, foto & vardag

Sv: Tusen tack fina du, vad glad jag blir, kram!

2011-06-18 @ 08:26:23
URL: http://idagabrielsson.se
Postat av: Sara

Najs :)

2011-06-19 @ 10:06:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt! :)

2011-06-19 @ 21:08:03
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0