Slumdog millionaire och Portugalplaner

Sitter och kollar på Slumdog millionaire. Har sett den innan men har inget emot att se om den, den är ju så bra! Men ush så hemsk.. :(

Halsen är inte bättre idag, snarare tvärtom. Dessutom har jag sjukt ont i huvudet.. Men som tur var (eller tur och tur, men det var nog lika bra att det blev så) ringde de från frisören och undrade om jag kunde komma dit en annan dag. Så jag har bara tagit det lugnt hela dagen och knarkat halstabletter.. Vill inte bli sjuk nu!! Och vill bli frisk till imorgon då det antagligen blir picknick med tjejorna :D

På eftermiddagen gick jag i alla fall ut på en promenad. Vi gick till stallet, lite i skogen och sen till ICA och köpte jordgubbar. Jag älskar jordgubbar, skulle kunna äta hur många som helst, haha :D Jag och pappa kollade också på resor till Portugal. Ska ju hälsa på släkten där i sommar men det är helt omöjligt att hitta två veckor då jag, pappa och Joanna kan samtidigt.. Alla har så otroligt mycket att göra! Vi ska inte till Algarve som vi alltid åker till eftersom farmor har sålt sitt hus där utan vi ska till något annat nytt ställe. Lite synd för jag älskar Algarve och huset var ju så mysigt där... Men det är säkert lika mysigt på det nya stället.. Hoppas det i alla fall :D



Bilden är från förra året och är tagen under en kvällspromenad i Albufeira (ligger i Algarve). Jag kommer sakna det stället!

Nu är reklam och nyhetspausen slut så jag ska kolla på filmen igen ;)

Godnatt! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0