Bröllopsduellen

Heej! Allt bra? Själv är jag jätteförkyld.. Och trött.. Att jag var ute hela natten till idag gjorde inte saken bättre heller, hehe.

Aja, idag har jag försökt att inte göra så mycket. Jag, Amanda och Ingrid åkte hem till Josse och tog det bara lugnt, satt och prata om allt mellan himmel och jord. Nu sitter jag nerbeddad i filtar i soffan och dricker varm mjölk för min onda hals och tittar på "Brölopsduellen" som går på 4an. Har sett den tidigare men jag orkar inte med något annat så jag ser den igen. Den är rätt så bra ändå så har inget emot det! Nu är reklamen slut så ska fortsätta kolla. Sen ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar upp friskare imorgon, ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0